poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester w Sylwester

Wczoraj w Charlotte zaczepiłem ciekawie wyglądającego brodacza.
Przedstawiłem się i powiedziałem, że piszemy bloga o zaroście.
Zapytałem, czy mogę zrobić mu zdjęcie i dopytałem się o imię...
Okazało się, że na imię ma Sylwester...

Stwierdziłem, że to bardzo fajny zbieg okoliczności w wigilię Sylwestra spotkać Sylwestra.
I dziś na Wąs i Broda mamy Sylwestra  w Sylwestra.
 


 Sylwester nosi brodę już od kilku lat, ale na wersję dłuższą z podwijanymi wąsami zdecydował się pod koniec wakacji.  Na początku jego zarost u znajomych budził zaskoczenie, ale z czasem pojawiły się porównania, że wygląda jak car Mikołaj II lub jak Stanisław Wyspiański. 
Dla porównania  ich zdjęcia poniżej, chyba coś w tym jest ....





Ps. Sylwestrze najlepsze życzenia imieninowe.

Ps.2 Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich czytelników Wąs i Broda, aby Wąsaczy i Brodaczy było jak najwięcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz